tirsdag 15. mars 2011

A turn for the worse?


Eter langt om lenge og lenger enn langt, er det atter duket for litt surmaget slarv fra Selsbakk's fremste freelance drittsekk.

Alt som har skjedd i den mørke kasserollen med "friday surprise" som er livet mitt siden sist, vil sakte men sikkert bli forsiktig filtrert inn i bloggen etterhvert som jeg finner tid og overskudd til det.

I korte trekk så har jeg nå fått en slags ny start, som jeg har tenkt å utnytte for alt den er verdt. I den anledning tenkte jeg at jeg kunne prøve å promotere ett av mine mange smått patetiske forsøk på selvrealisering: Custom mansjettknapper:

Sliter en del med å laste opp bilder til bloggen på en ordentlig måte, så enn så lenge har jeg lagt ut bildene på facebook, og her er linken til bildemappa: http://www.facebook.com/album.php?aid=337941&id=604951367

Dette er noe jeg gjør ene og alene for gleden av å lage noe, men innerst inne så håper jeg jo at noen skal like det de ser, og ønske å bruke penger på det.

Etterhvert kan jeg kanskje lage flere accesories slik som slipsnåler, kanskje til og med slips om jeg finner noen som kan produsere.

Enn så lenge må jeg nok se meg om etter en ordentlig jobb.

SA



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar