onsdag 20. mai 2009

17. Mai Troop!


17. Maifeiringen og Borgertoget ble min første offisielle troop som godkjent 501st Imperial Crewman. Og det attpåtill som fanebærer for Nordic Garrison (Alle andre sine kostymer egner seg særs lite for fanebæring må jeg kanskje legge til)

Trondheim viste seg fra en av sine bedre sider med opp mot tjue grader og sol (skjønt det ble noe vindfult etterhvert)

Det ble mange tillrop og mange undrende stemmer å høre etterhvert som toget rullet frem i Trondheims gater: Hva er det der? STAR WARS! kult! E det Darth Vader? (nei det var vel en Tie pilot) Hadde aldri trodd at folk skulle ha problemer med å skille tiepiloter og Darth fra hverandre. Men rett skal være rett, vi hadde med oss en liten Darth også. Tøffe gutten som holdt ut hele toget i det sorte varme kostymet.

Alt i alt var hele opplevelsen en stor opptur for meg, og damen fyllte sin rolle som support veldig bra synes jeg.

Flere bilder fra eventen har kjæresten min lagt ut på facebook. Jeg kommer etterhvert til å legge ut ett utvalg bilder fra 17. Mai på NG forumet.

More to come med andre ord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar