fredag 19. juni 2009


Ved Ishøy utenfor København fant jeg R2-D2's ukjente nevø!

Jeg har nå brukt mer eller mindre den siste uken på å komme meg etter en Danmarkstur av det avsindig fuktige slaget.
Fotballtur med bedriftslaget til København med medhørende Danskebåttur.
La meg si det først som sist: Det er dyrt å være norsk i danmark. På en skarve weekend klarte jeg å skvaldre bort nærmere 7000 kroner som jeg egentlig burde bruke på helt andre ting. Og det eneste jeg sitter igjen med er ett nytt par solbriller og masse børst! Og litt vin da, Danskebåten hadde faktisk tilbud på Faustino 1 fra 1996. Kjøpte jeg en? Nei jeg kjøpte to.

JA, jeg fikk stifte bekjentskap med konseptet sjøbein, for etter en temmelig bøljete overfart på returen til Norge, så hadde jeg bølger helt til jeg la meg uttpå senkvelden. Veldig snodig opplevelse, og la meg si det med en gang, noe som lar seg kombinere med kokkelering og knivbruk særdeles dårlig.

Så kommer dagens klaging, syting og generelle edder og galle: Billedbehandlingen i denne bloggen er under en hver kritikk. Kan det være så vanskelig å få velge hvor på siden bildet skal stå uten at teksten blir plassert helt håpløst? Har etterhvert fått så kort lunte i forhold til slike ting at jeg nå skal lete etter ett bedre alternativ til bloggen min.

Men inntill videre så kommer det fortsatt til å dukke opp ett og annet litt sånn sporadisk.

Måtte Danskebåten være deg nådig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar