søndag 21. juni 2009

24500 pluss pluss


4 slike esker og fire litt mindre esker måtte til for å huse alle Magic the gathering commonkortene jeg skal kvitte meg med.
Det har tatt noen time å gå igjennom å sortere alle kortene.

Det som er skikkelig sprøtt er at jeg da fortsatt har masse masse kort igjen. xantall permer, pluss to stresskofferter fulle av kort.

Så nå ligger alle commonkortene ute på ebay....Skjønt jeg regner ikke meg å få solgt de.

Men om nå en stakkars leser skulle vite om noen som "trenger" diverse kjekt å ha kort så er det bare å ta kontakt.
Senere skal jeg også legge ut det meste av uncommons og rares jeg ikke absolutt vil sitte på.

Men nå er det straks nattskifttid, så SUIT UP! Cause it's gonna be Legend....wait for it ....dary!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar