onsdag 3. juni 2009

A Tie man!

I flere år nå har jeg hatt dilla på dresser, slips, hattter, klokker, mansjettknapper, slipsnåler og sko. Og det til tross for at jeg er rett som en linjal.

Med Star Wars kostymer som ny hobby så blir det faktisk bare mer av det samme. skjønt nå er verktøy en del av samlemanien.


Som tittelen henspeiler på så er jeg en slipsmann, og jeg planlegger å bli Tie-fighterpilot.
FY FAEN! Denne bloggsida suger hesteballe.......Hver gang jeg entrer til ny linje eller noe, velger den sugne greia å totalt ignorere at jeg har bedt om Verdana som skrifttype sikkert ti ganger ellerr noe. Sånne ting provoserer meg noe så inn i vatikanet.
Så nå ignorerer jeg alt å bare skriver min edder og galle i fred.

Slips er fint, Tie-fighter er fint, men hva er fellesnevneren*? Your's truly! Sinna mann ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar