onsdag 15. april 2009

3 ganger hurra for posten!

Da var påskeferien ugjenkallelig over. Den var frosåvidt det allerede på tirsdag for min del. Jeg har jo allerede snakket om posten, og alt jeg endte opp med å bestille på netti løpet av påsken.

Nå har saker og ting begynt å ankomme! I dag var gleden ekstra stor. Da jeg ruslet opp mot garderoben etter jobb i dag så jeg at jeg hadde fått en sms i løpet av arbeidsdagen. meldingen lød: Pakken din fra komplett har ankommet. Så her sitter jeg med mitt splitter nye trådløse minitastatur og skriver bloggen direkte på tvskjermen. Ganske så digg om jeg må si det selv.

På vei hjem fikk jeg melding fra min kjære om å komme ned på bakklandet for en kaffe, så sagt så gjort. Vel fremme fikk jeg også overlevert en pakkelapp fra posten med bilde av en pakke fra HONG KONG! Hva kunne det være`?

Etter en god kaffe i solveggen bars det oppover til posten for å hente pakkesanger, og i tillegg til tastaturet så hadde The Star Wars visual dictionary kommet.

Vel hjemme og med en pose full med pakker, fant jeg til min forbauselse en pakke i postkassen også. Det viste seg at hanskene til Star warskostymet mitt hadde blitt sendt mye raskere enn jeg hadde trodd.

Jeg flytter herved julaften til i dag.

Nå begynner det å nærme seg noe med kostymet mitt altså. Følg med, det kommer bilder! (for den som tørr)

Til i morgen, Lev vel, lev Star Wars!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar