mandag 6. april 2009

The very first time!

Til tonene av Tom Waits med "Walsing mathilda" skriver jeg nå mitt første blogginnlegg noensinne.
Ved siden av facebook, twitter, og andre nettfenomener så har nå blogging blitt enda en ting man som moderne menneske må bruke tid på. Selv har jeg etterhvert blitt temmelig avhengig av internett både som ressurs og som sosialt hjelpemiddel.

Denne bloggen har jeg tenkt å bruke som min egen personlige cloaca maxima(romas eldgamle kloakksystem), hvilket vil si at jeg kommer til å øse ut av meg all den dritten jeg går å gnager på til mine nærmeste, og ellers alle som gidder å låne meg ett øre.
I og med at mine interesser spenner fra kunstens verden, til den lett raserte gressmatta på lerkendal så er det mange forskjellige ting jeg kommer til å ta for meg her. Forhåpentligvis vil flere av dere finne ett og annet som kan underholde i ett minutt eller to. Ben Reddik Fyfasans udødelige utrykk får avgjøre hvorvidt jeg lykkes.

Time vill shåvv!

2 kommentarer:

  1. Nnnnn...va ikke Ben Reddik som sa så,
    æ e vældi bestæmt på at det va Blodstrupmoen.
    Vældi bestæmt.

    SvarSlett