torsdag 16. april 2009

Er jeg knukket?

I dag var det pakkefri dag fra posten norge, buhu! kanskje i morra? ja?

Jeg må herved erkjenne at jeg er en mann av mange hobbyer, alt for mange hobbyer. Jeg er jo som mann nesten programforpliktet til å digge fotball så som den sauen jeg noen ganger er så gjør jeg jo det, også maler jeg, også spiller jeg samlekortspill (les: Magic the gathering. det første det ultimate), også prøver jeg fortsatt å lære meg å spille gitar, for ikke å snakke om den dilla jeg har fått på pc'er og annet teknisk utstyr, og i tillegg til det så leser jeg masse fantasybøker, og ett knippe utvalgte tegneserier (Pondus, M, Eon, og andre mer klassiske greier)

Trodde du oppramsingen var slutt der? Hehe, nei for jeg har jo endt opp med å samle på dresser og det tilbehøret som måtte tilkomme, blant annet hatter, klokker, mansjettknapper og lignende.
Har jeg nevnt at jeg er lidenskapelig interessert i film?

For å knytte alle disse tingene sammen så har jeg akvarium og katt sammen med min kjære.

Da er det kanskje ikke så veldig rart at jeg aldri blir riktig flink i EN ting?

I'm spread too thin! Pull me together, consentrate ME

Eller join meg i min "nye" hobby: Star Wars kostymer. For jeg innser at jeg vil gjerne ha en liten bit av alt.

Ps: Støvlene forlot Usa i går kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar