torsdag 30. april 2009

Target in sight!

Alle mine fans der ute i den store verden får se mellom fingrene med den noe uryddige bakgrunnen på bildene. Det er faktisk det nærmeste jeg kommer en "nøytral" veggflate i leiligheten per i dag.

Bildene viser første gang jeg ikler meg det så godt som ferdige Imperial crewmankostymet som jeg har snakket "litt" om i det siste.

Jeg må sende en diger takk til gutta i 501st i Trondheim som har gjort dette mulig, for uten dere så hadde jeg stått her i støvler og hansker og fint lite annet..........vel bekomme, ett stk sykt mentalt bilde er herved servert dem.

Men spøk til side så setter jeg fantastisk stor pris på den motakelsen jeg har fått, samt all hjelp som har blitt ytt. Vet ikke helt hvordan jeg kan gjengjelde tjenestene. Noe må jeg finne på... grubbel grubbel grubbel.

Nå gjennstår det å få festet compaden til dressen på en solid måte så er jeg bare en kilo gnagsår pg en 501st godkjennelse fra å kunne troope på skikkelig vis!

Denne helga skjer det også andre ting i livet mitt! ja for jeg har ett liv altså, iallefall litt sånn på sensommeren når ingen ser på og været er grått.

Årets store konsertbegivenhet på steinan er i annmarsj: Steinstock 09 er 5. utgave av endagsfestivalen som er arangert av steinanitter som vil berike sine medstudenters liv.

I år er det rundt 17 band som skal fylle ørene våre med vellyst, og litt skrål håper jeg.

Og i og med at jeg har hatt hodet fullt av Star Warskostyme og rockefestival i det siste, så måtte koblingen bare dukke opp: Hva om det kunne dukket opp stormtroopers som festvalvakter? hvor kult hadde ikke det vært? Tanken har underholdt meg litt iallefall, for selv om ideen er morsom så har jeg innsett at slike kostymer og fulle folk kan være en virkelig dårlig kombinasjon. Men det er jo lov å drømme.



På profilbildet her så ser man litt av problemet med paden min. Jeg frykter at fargen kan ha blitt for mørk, også sitter den
for løst enn så lenge. Jobber med en borrelåsgreie.

Til slutt så hiver jeg med ett litt morsomt bilde av en
"off duty imperial crewman"

Så nå er jeg ganske utladet i huet mitt så da tar jeg kvelden. Og til neste gang: Yes, I know I'm a bit short to be a stormtrooper!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar