søndag 19. april 2009

Trooper upside down


I dag har jeg vært på min første workshop i forbindelse med at jeg har som mål å bli godkjent i 501st Nordic Legion.

Må bare si at jeg har storkost meg.
Fikk fikset greeblien til lua mi, samt at jeg fikk sydd fast skulderpatchene på flightsuiten.

Veldig koselig å få møtt noen av de andre Star Warsfansen i Trondheim å få se litt hva die hard fans holder på med.
Og det er ikke lite som skal til for å få sammen ett stormtrooperkostyme. Gleder meg voldsomt til jeg evt får godkjent kostymet mitt, for dette er noe jeg kan trives med!

Sulten som en ulv og veldig fornøyd med dagen slo jeg meg løs på kjøkkenet da jeg kom hjem. Så da ble det en rett av strimlet svinefilet, med chilli, løk, mais og fersk ingefær, og en deilig saus med soyasaus. Flott oppskrift jeg fant via google. servert sammen med ris ble det en kjempemiddag.

Da går man inn i en uke med ettermiddagsskift, så da rekker man egentlig ikke oppleve noe det er verdt å skrive om, så hvor mye som dukker opp i løpet av uke er høyt usikkert.

Inntill videre så få rfolk ha det strålende, Måtte kraften være med dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar