lørdag 18. april 2009

Cogs and a bottle of red


I dag hadde jeg tusen ting å gjøre. Jeg kan bare ikke huske hva noen av dem var.

Joda, litt har jeg husket på, jeg klarte å komme meg ned til byen, men jeg fikk ikke gjort noen ting, bortsett fra å tusle formålsløst rundt.
Jeg skulle kjøpe noe jeg ikke husker hva var.
Jeg lette etter noe jeg ikke kom på.

Kort sagt så var ikke hodet mitt i det som man sier.

Det jeg derimot fikk gjort i dag, var å finne en pin som jeg kan bruke for å feste greeblien til lua mi, og jeg fikk festet skuldermerkene på flightsuiten min.
Deretter så bars det rett på vors for noen øl, og ivrige høytflyvende diskusjoner med gryende akademikere.

Men så slo fornuften inn, og jeg tuslet hjem for en senkveld med madammen, en flaske med St.Andre og litt ost og kjeks.
Ca der er jeg nå, ett stykke ned i en flaske rødvin, og med magan full av kjeks og diverse ost.

I morgen skal jeg møte gutta fra 501st i Trondheim på en slags workshop. Så der blir det justering på kostymer, og diverse arbeid med deler til kostymer. Gleder meg som en unge.

Innså akkurat at vinåpneren min kunne fungert som SW våpen uten problemer. Så da lar vi det bli med dette for i dag, for da er vi vel rett og slett beruset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar